ur ett annat perspektiv

the miracle of birth

Kategori: övrigt

Inte skrivit på länge vilket jag är ledsen för, men nu ska man försöka komma igång igen !
Har legat och kollat på lite youtube videos och bilder på google och försökt komma på nåt bra att skriva om, och jag fattar inte hur jag kom in på det här men tyckte det var rätt coolt att få se ändå, tror inte att det är många som tänker på hur alla djurens mirakel kommer till världen, stora som små. Så take a look at this, tycker det är coolt att se och blir nästan alltid lika glad att se nåt smått och nyfött komma till världen ^^
Hope you think so to, och att ni inte tycker det är allt för äckligt,
råkade kolla in på en video som jag ångrat att jag kollat på, när en människa föder, fy fan :P
:)



 
 
 
 
 

Kommer inte på några fler djur för tillfället, börjar nog bli lite för sent för att tänka så skriver mer imorn.
Redan nya ideer ! Så kolla efter uppdateringar om ni gillar den här sidan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: